Recenzie (1 018)
Outsider (2020) (seriál)
Vražda malýho kluka a prokazatelné důkazy o tom, kdo to byl, akorát že ten člověk byl na dvou místech zároveň. Mysteriózní a především skvěle natočený, super atmosféra.
Čističi (2018)
Pádné argumenty proč nebýt na sociálních sítích. Naivkové, kteří si myslí, že cenzura neexistuje, to stejně neuvidí. Tristní je, že čističi v Indonésii jsou proti nahotě, ale nejsou pochopitelně schopní posoudit kontext.
Učitel (2016) (seriál)
Učitel polštiny pátrá po vrazích své tajné dcery v kulisách maloměsta. které ovládají místní mafiáni a zkorumpovaný šéf policie. Vsadím se, že tvůrci viděli Twin P. Nechybí místní Jednooký Jack, drogy mezi středoškoláky, učitel teda samozřejmě není agent Cooper, ale jistým charismatem vládne. Plus ekologická zápletka a absence mysteriózního pozadí. Vyústění příběhu není nijak dramatické, víc než vypátrání vraha mě bavilo budování atmosféry.
Vládci chaosu (2018)
Kdo to poslouchá a pamatuje si tu dobu, musí ocenit věrohodnost zpracování. Obsazení typově přesné, Euronymus vychází jako poměrně sympatickej týpek. Varg jako totální magor, což souhlasí i ve skutečnosti. Věc, který se aktivně zúčastnilo pár lidí, se pak nafoukla do obrovských rozměrů. EMPEROR ovšem zůstali. HAIL SATAN !
Králiček Jojo (2019)
Prvních 10 minut sranda, pak se to zvrhlo v jakousi výukovou verzi o humanitě.
Favoritka (2018)
Místy zábavné, hlavně ovšem opulentní výtvarná záležitost.
Neskrotná (2012)
Krásný a feministický kousek pro holčičky.
To Kapitola 2 (2019)
Oproti prvnímu dílu dlouhé a zbytečně spektakulární.
Mária Terézia - Season 1 (2017) (séria)
Nejsem si jistá, zda historie jde popularizovat tímhle červenou knihovnu připomínajícím způsobem.
Bokovka (2004)
Sonda do myšlení mužů středního věku.