Recenzie (1 014)
Zabil jsem Einsteina, pánové... (1969)
Janžurka a Brejchová v prádle (super figura, dámy) první světový nápad na selfie tyč. Jinak moc vtipu nebylo, jen gagy s lustrem a posunem času.
U Petrovovcov zúri chrípka (2021)
Vynikající jízda Ruskem, překvapivé, vtipné, šokující a beznadějné.
Ženská na vrchole (2019)
Další parodie na komedii. A opět slečna Polívková, kdoví proč královna těchto snímků.
Nežné vlny (2013)
Pokus o Báječná léta pod psa 2. Komedie ani náhodou, sbírka banalit a hezkých obrázků.
Večne tvoja neverná (2018)
Saša Rašilov není už dávno sexy (byl v Samotářích), Lence Vlasákové už kupte někdo paruku a tohle NENÍ komedie. A proč ve všech českých filmech jsou Slovenky v roli svůdných milenek ?
Žena jde napřed (2017)
Miluju Indiány. Jasně, že Sitting Bull se ani vzdáleně nepodobal tomuto fešákovi a celý to bylo jako červená knihovna. Tak nějak to zabrnkalo na moji romantickou strunu.
Duna (2021)
Výtvarně velkolepé, je vidět, že byl čas i peníze. Proti obsazení nic nenamítám, oproti předloze doktorka Kynes. Na konci moc dlouhé, a jelikož obsahově je další pokračování dost náboženské, jsem zvědavá, jak se s tím pan režisér popasuje. Pro srovnání jsem si pustila Lynche a nebylo to o nic horší.
Zátopek (2021)
Technicky ani herecky se tomu nedá nic vytknout, ale téma Zátopek je pro mě nezajímavé.
Päťdesiat odtieňov sivej (2015)
A to pan Šedý neví, že na to existují profesionálky ? Rádoby erotická slátanina, kde se pouta a trochu toho sadismu vydává za odvaz. Pohromadě to nedrží vůbec ničím a ta strašná herečka to jen korunuje škálou udivených výrazů.
Nie je čas zomrieť (2021)
Protipól machismu. Scénárista si měl vzpomenout, že nejvíc je nenaplněnost. Agent co říká, že miluje a vyznává se, už není sexy. A co víc, už to není ani napínavý, zápletka celá divná, padouch deklamuje fráze a bruneta v pidi roli je mnohem víc živá než unylá psycholožka. Naštěstí to končí smrtí a tedy nebude nic horšího.