Obľúbené seriály (10)
Spartakus (2010)
Spartakus: Bohovia arény (2011)
Hviezdna loď Galactica (2004)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Hank Moody je typ muže, kterého bych chtěla snad každá baba ojet a žádná by ho nechtěla mít doma. :-D Pokud to není aspoň ve skrytu duše váš vzor, dá se pochybovat o tom, jestli jste vůbec správný chlap. :-D 100% Spolu s Tudorovci a Death Note to nejlepší, co jsem v roce 2008 viděla. "We drink, we fuck, we watch old movies in your apartment." "Sounds fucking awesome."
Klinika Grace (2005)
Scrubs: Doktůrci (2001)
Příjemná pětadvacetiminutovka na všední i nevšední večery. Sympatické postavy a děj, který nenudí ani po šesti sériích.
Za svitu měsíce (2007)
Ma to pri zatim odvysilanych 12 castech v kazdem dile velmi prijemny spad, mysteriozne-detektivni ladeni, velmi sympaticke hlavni hrdiny a zacinajici dejovou linku, propojujici po sobe jdouci dily. Uvidime, jak se to vyvine dale. Hlavne nezapomente: "Kdyz zijete dlouho, minulost vas vzdycky dozene."
Tudorovci: Sex, moc a intrigy (2007)
1. série - ***** 2. série - ***** 3. série - *** 4. série - ***
Červený trpaslík (1988)
Angel (1999)
Spolu s Buffy je Angel naprostá elita mezi "teenagerskými" seriály. Až na to, že to není ani náhou seriál jen pro teens. Narozdíl od BtVS má Angel takový temnější ráz. Skvělé postavy, které prochází celých 5 sezón neuvěřitelným vývojem, propojení s BtVS (hlavně v první řadě), děj napínavý jako kšandy, šokující zvraty a obvzláště vynikající pátá série zakončená ještě lepším koncem. Buffy a Angel mají všechno to, co má pětihvězdičkový seriál mít a všechna Gilmorova děvčata, Mladí Supermani, mimozemšťánci z Roswellu a Dawsonovy potoky jim ani po paty nesahají.