Obľúbené filmy (10)
Pán prsteňov: Dve veže (2002)
Harry Potter a Ohnivá čaša (2005)
Hľadá sa Nemo (2003)
Batman (1989)
Temný rytier (2008)
Láska nebeská (2003)
Avengers: Pomstitelia (2012)
Musim říct že jsem ohromena a film patří určitě mezi moje oblíbené akční komiksové filmy....bylo tam všechno a ještě něco navíc.... už se těšim na příště.
The Words (2012)
Moc se mi líbilo že se ve filmu spojuje několik příběhů a vy se neztrácíte v ději.Je to film který mě bavil, nemusel jsem na hodinkách otráveně odpočítávat minuty dokonce. Během filmu se u Vás vystřídá spousta emocí. a Herecké Obsazení je naprosto perfektní.