Recenzie (152)
Špión (2015)
Je to věc názoru. Spoustě lidí to asi nesedne, ale film, který by se takhle skvěle vysmíval kultu Jamese Bonda moc není. Díky za něj. Čistá zábava.
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Ohromující vizuál a kaskaderské kousky. Jinak ale nepochopím jak může milovníkům filmu stačit pouze to, aby to bylo barevné, hlasité a hodně se to hýbalo. V lepším případe dokonce zrychleně. Za mě obscénně přeceněná sračka roku /ne pardon - dekády/ a na truc zvedám hodnocení všem filmům v tomto roce o jednu hvězdu nahoru!!!
Ženy z rodu Gilmorovcov (2000) (seriál)
Kecy, prdy, beďary...
Noe (2014)
3,5
Interstellar (2014)
3 . vesmírná odysea
Ja, zloduch (2010)
Nepamatuji si kdy jsem naposledy u filmu brečel smíchy. Teď už si to pamatovat budu!
Hobit: Neočakávaná cesta (2012)
Zkrátit o 60 minut, vyhodit skoro celou Roklinku, vystřihnout Radagasta, vyhodit vše, co z příběhem nemá souvislost (Nekromancer, historie národů,...). Jsem obří fanoušek Trilogie, miluju knížku Hobit, ale tohle bylo moc. Hobit má svým krásným a velmi jednoduchým příběhem potenciál jednodílného filmu a ne trilogické megalomanie ve stylu Petera Jacksona. Nechám se překvapit dalšími díly, na které se budu těšit stejně jako na ten první, ale doufám, že už se nebudu během filmu muset dívat na hodinky. 3,5* (scénář), 5* vše ostatní. Po druhé návštěvě kina, tentokrát ve 3D cinema city doplňuji svoje hodnocení. Přidaná hodnota 3D je nulová, skoro mínusová (klasicky tmavé, neplynulé a chaotické). Naopak velmi dobrá kvalita českého dabingu konečně dostala prostor a ultrafanouškové tentokrát nemají co kritizovat (tedy pokud český dabér neotevře "hubu" elfsky) :)
Speed Racer (2008)
Bohužel bez 3D, ale jinak pohodová oddechovka.
Total Recall (2012)
Škoda zpackaného závěru. Nebylo potřeba se soustředit na to, co a jak bylo v původním Recallu. Tohle byl v podstatě jiný film. Bavil jsem se.
Podozriví (1995)
Zkusím druhý pokus, ale nevěřím, že mému hodnocení jakkoliv prospěje. Prostě nesedlo.