Recenzie (152)
Kobra 11 (1996) (seriál)
3 hvězdy za opravdu povedené kaskadérské kousky a práci s auty. Myslim, že i americká produkce se může přiučit s akčních scén. Škoda každého mercedesu který nerozbijí.
Kuriér 3 (2008)
Přiznávám v závěru trošku hloupé, ale mám rád Stathama a jeho stoický výraz a hlas. Prostě mi nevadí ani v roli slavného McGyvera.
Let číslo 93 (2006)
Nikdy jsem už nedostal odvahu podívat se na to znova. Nevím jestli z úcty k obětem nebo z obav, že to podruhé prostě neunesu. Ano, jsem si jist, že jsem viděl film UNITED 93, který měl premiéru v roce 2006 a je úplně o tom samém, o čem vypráví film Flight 93 jenže UNITED není snad ani film...
Bournovo ultimátum (2007)
Jsem trošku unaven ze svých komentářů. Nejsou vůbec originální v souvislosti s touhle trilogií. Co dokázal Greengrass udělat z Davida Webba je neuvěřitelné. Naprosto legendární špionážní série, která mi ve svém závěru sebrala všechen dech. Nutno podoktnout, že závěr trval přibližně 110 minut. K čertu s novým bondem, tohle je BLOCKBUSTER!!!
Bournov mýtus (2004)
Po skvělé jedničce, přichází Greengrass s ještě větší jízdou... Tak tohle na mě platí. Mimo jiné fantastický Powellův soundtrack. Jízda na všech frontách, nechápu, že jsem to neviděl v kině.
Orient Express (2001)
Neuvěřitelně legrační.
Princ z Perzie: Piesky času (2010)
Na můj vkus až příliš umělé. Potvrdilo mi to ovšem, že Gemma Arterton patří mezi nejzajímavější a nejkrásnější herečky současnosti. Celkově slušná zábava bohužel bez silnějšího námětu.
Nehanební bastardi (2009)
Většinou u mě Tarrantinovy filmy vyvolávaly pocit, že se mi během filmu chce odejít z kina a na konci pocit, že si ho vlastně chci pustit znova. Při druhém pokusu se tenhle pocit opět dostavil. Dialogy a kamera nemají chybu. Hudebně nemám slov, tak odpornou volbu skladeb jsem snad ještě neslyšel. Nakonec jsem s nadsázkou překonal i konec filmu. Musím ocenit mnohojazyčnost filmu a naprosto drtivý výkon Christopha Waltze. Suma sumárum slušné 4*.
Kung Fu Panda (2008)
Jeden z mých nejoblíbenějšich animáků, který pokus od pokusu stoupá nad ještě lepšího Shreka.
Sám doma (1990)
Kdykoliv, nejen o vánocích.