Recenzie (42)
Bojovník (2015)
Najlepši Gyllenhallov film
Vlk z Wall Street (2013)
Stále mam v hlave myšlienku HOW TO SELL THIS PEN !!
Podfukári (2013)
Stači privrieť oko ...
Atlas mrakov (2012)
Uchvatne dielo , ktoré nás núti zamyslieť sa , že čo može spravit jeden okamih v živote , jedno rozhodnutie , prvé prelínanie jednotlivych príbehov vomne nechalo pocit zklamania ale potom sa to odrazilo tym spravnym smerom...
Macík (2012)
Asi si zaobstaram Teda !
Návrat Temného rytiera (2012)
Slabšie ako dvojka ale neda mi to proste nedat 5*....Vynikajuci tom hardy ,epic battle,nadherna hathaway...uz len cakat na dvd rip a dat si vsetko odznova ...
Avengers: Pomstitelia (2012)
Bravo ! vynikajuci srandovní neporazitelní AVENGERS
John Carter: Medzi dvoma svetmi (2012)
Celkom zabavny Matrix na marse ....
Projekt X (2012)
!!!! a každy kto dal odpad nezažil poriadnu party !
Medzi vlkmi (2011)
...ale ten koniec bol epicky