Recenzie (42)
Strom života (2011)
možno to niekedy dopozerám ...
G.I. Joe (2009)
akcia ista.... nenudil som sa
Hra o trůny (2011) (seriál)
teraz len čakat na zimu !
Spartakus: Bohovia arény (2011) (seriál)
zimomriavky ked pozeram serial ? tak tato seria bola epicka .....
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Čo povedať......na pottera som chodieval už ako malý chlapec tak sa patrilo isť do kina aj tentoraz a oplatilo sa,sice som čakal uplne iný koniec s vacsimi emociami ale v konecnom dojme sa to dalo prehltnut a konecny pocit bol perfektny!
Kick-Ass (2010)
matthew vaughn je dalsi hrdina filmoveho priemyslu
Zdrojový kód (2011)
Konecne mozem dat opat 5* ...
12 podmienok dedičstva (2006)
po druhom zhladnuti do riti s tym ! 5*
Rýchlo a zbesilo 5 (2011)
and i am going to see it again again and again
Armageddon (1998)
prvy film pri ktorom som vyronil slzu