Recenzie (26)
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
No... Zvláštní film, taková milá Osvětim s dětskou hloupostí a co se z toho může vyvinout. Celý film je tak lehký a slunečný, že konec na mě působí tak nějak nepřirozeně... Vlastně se mi to líbilo, ale nenechalo to ve mně žádný dojem. (A asi ani nemá cenu diskutovat o historických faktech, to k filmům patří, přestože je to možná jedna z věcí, které film deformují, takže je prostě takový... násilný.)
Ako si vycvičiť draka (2010)
Skvělá pohádka. Dobře, nemá to závratné dějové zvraty a překvapení, ale to proto, že je to pohádka. Je milá, trochu romantická, trochu napínavá... Ale jejím největším plusem je prostředí, protože Vikingové jsou super!
Harry Potter a Dary smrti - 1. (2010)
Rozhodně nejlepší filmové přepracování knížky ze všech Harry Potterů! Bylo to super a přesně takové, jaké mělo být: ) Pro mě, jako pro jednu z Harryho generace, to byl skvělý zážitek... Určitě všem doporučuji: )
Posadnutý sexom (2008)
Tohle zpracování nesahá knížce ani na paty. Pointa a vtip se dost vytrácí a chybí tam tam to, co dělá knížku Zalknutí tak skvělou a co je charakteristické pro Palahniuka. Jako adaptace stojí za nic, nicméně uznávám, že trochu tam toho je a když pozapomenu, tak film sám o sobě to není špatný.
Glee (2009) (seriál)
Taková chytlavá oddechovka... Nesmíte to moc dopodrobna zkoumat a je to super: )) Ale po druhé sérii měním názor... Je to výborný seriál, skvěle hudebně a tanečně zpracovaný a v každém díle kvalita ještě stoupá!
Valčík s Bašírom (2008)
Mně se to líbilo. Příběh je zase trochu jiný, než válečné filmy, co znám, a animace hodně zajímavá. Způsob, jak se film odvíjel byl nový a propletení s dokumentem dělá celý film mnohem zajímavější, než kdyby to byl jenom jeden příběh/jenom vyprávění. Bavilo mě to a nutilo pořád přemýšlet.