Recenzie (81)
Duna: Časť druhá (2024)
jednou stačilo už nikdy více...
Matrix Resurrections (2021)
3/10 za snahu, ale jinak sra.ka a nikdy více...nedoporučuju...Jestli máte rádi Matrix (2 a 3 se počítá taky), tak se na to nedívejte, a pokud vám nestačila jednička, potažmo 2 a 3 a chcete víc... ,tak pokračujte směle dál, ale na vlastní riziko.... a neříkejte že jsem vás nevaroval...:-D
Doctor Strange v mnohovesmíre šialenstva (2022)
Po prvním Strangeovi velké zklamání, doufám že jsou Raimiho matky hrdé (slabé 4/10)...a horor?važně?...nejděsivější bylo když si Superman sundal slipy...po shlédnutí čtvrtého Thora jsem nucen změnit hodnocení...
Batman (2022)
Asi to moc srovnávám s Temným rytířem (kterého podle mě chtěli zkusit...)...a chybí mi tam Bruce Wayne...jinak obstojná detektivka...věřím že druhý díl by mohla být pecka...(Pokud dostaneme něco z Bruce, jelikož Batman je i Bruce Wayne...)
Duna (2021)
Nechápu jak tenhle škvár může mít lepší hodnocení jak Duna od Lynche i TV verze byla lepší než tenhle OPrUS...a to nemluvím o knize o kterou se to možná lehce opřelo...(doktor Liet nebyl černoška a byl otcem Shani !!! kde to KURVA jsme) Čím vice poslouchám chválihodné komenty, tím více mám nutkání snižovat a snižovat hodnocení....
Vec (1982)
Viděn cca ve 12-ti po půlnoci na Nově...nezapomenutelný zážitek (ruce v hrudníku a pak ta hlava)... (Dá se snad přirovnat k Vetřelci v 7-mi na OK3, z toho sem týden nespal...bylo mi 7!!! měl sem výborné starší sourozence :-D )
Chyťte Cartera (1971)
Michaela Caina vidím poprve v takové syrové roli a výborné. Sice trochu pomalý začátek, ale to finále...(kam se hrabe Sly)
Apokalypsa (1979)
Trvalo mi 15 let než jsem našel odvahu se na tento film podívat.Měl jsem strach z brutality, ale ten film není o brutalitě, ale o psychice co válka udělá s člověkem.Dal jsem si prodlouženou verzi a film je bomba...doporučuji všem 10/10
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Divím se že se to neřadí mezi sci-fi,vždyť to od G.I.JOE nemá zas tak daleko...
Expedícia: Džungla (2021)
Podobných filmů vzniká více(dobrodrůžo je fajn,ale už není pořádně co vymýšlet) a tenhle mě neurazil, a mladším ročníkům kteří nejsou odkojeni Indianou nebo třeba Jumanji se bude líbit...