Obľúbené filmy (10)
Stalker (1979)
Film, který mohu vidět stále znova a znova a pokaždé mne překvapí dříve nepovšimnutým významem či detailem. Iniciační cesta do hlubin lidského podvědomí, kladoucí otázky po smyslu života, hledání štěstí a odhalující temnou stránku každého z nás aneb Každému, co jeho jest.
Lesné jahody (1957)
Snový a melancholický snímek plný nostalgie po dětství a mládí, do kterého se již nelze vrátit.
Kwaidan (1964)
Nádherná barevnost a stylizace. Chvíli obraz, chvíli divadlo. Minimalistický hudební doprovod. Nadpozemský umělecký zážitek!
Kuchár, zlodej, jeho žena a jej milenec (1989)
Až mě budeš hodně štvát, tak tě donutím sníst mého milence!
Sedem samurajov (1954)
Kikučijo v podání Toshira Mifuneho je prostě nepřekonatelný...a k tomu příběh o přátelství, odvaze, nezištnosti a sebeobětování ve prospěch druhých.
Barva ráje (1999)
Melancholický skvost - příběh slepého chlapce, kterého se chce vlastní otec zbavit, aby se mohl znovu oženit. Myslím, že asi nelze necítit smutek a zoufalství společně se stále znovu opouštěným chlapcem - vždyť každý z nás je dítětem, které touží, aby jej rodiče milovali a přijali i s jeho chybami a nedostatky.
Antikrist (2009)
Zlo je v každém z nás a Lars von Trier to moc dobře ví a už pěknou řádku let to dokazuje ve svých filmech.
V běhu času (1976)
V příštím životě se chci narodit jako blonďatý řidič náklaďáku Bruno...
Pelíšky (1999)
"To není jako práce s buzolou, děti!", "Nebyl čas lámat si hlavu kdo je kdo..."