Obľúbené seriály (9)
Simpsonovci (1989)
Hviezdna brána (1997)
Fairy Tail (2009)
Aye!
Dr. House (2004)
Priatelia (1994)
Krok za krokom (1991)
Ďateľ Woody (1999)
Kriminálka New York (2004)
Dle mého názoru nejlepší kriminálka, která zatím existuje. Přijde mi hodně promyšlená a docela dost mi vyhovuje Gary Sinise :)