Recenzie (54)
Neľútostný súboj (1995)
Snad nejlepší přestřelka, co jsem kdy viděl.
Sarah Silverman: Jesus is Magic (2005)
"The best time to have a baby is to be black teenager." Par dobrych forku. Sarah si dela sradu z cehokoliv, od zidu pres male lidi az po rasismus. Je zde trochu citit snaha za kazdou cenu provokovat, ale cenim ze se do toho vubec pustila. Zvlast v USA.
Hranice života (2005)
WTF was that???
Prison Break: Útek z väzenia (2005) (seriál)
Ve 2. serii je prislis mnoho postav a cely dej se kouskuje, protoze nejsou uz vsechny na jednom miste. 2 hlavni postavy (nejen ony) se porad do neceho zapletaji bez toho, ze by alespon cast pribehu dosla k nejakemu zaveru. (Toto pisi po shlednuti Dextra. Proto jsem taky snizil hodnoceni.)