Posledné recenzie (9)
Ohnivý kruh (2013)
Na tento film jsem převážně slyšela samou chválu od známých. Začátek špatný nebyl, konec taky ušel, i když musím uznat že některé věci se dali předvídat,ale ten prostředek ! Zkrátila bych film asi tak o hodinu toho všeho tlachání bez akce.
Temné tiene (2012)
Jako burtonovského fanouška jsem si ani tento film nemohla nechat ujít. Zatím pro mě byl největším zklamáním. Nudný, nezábavný skoro až bez děje.
Kick-Ass 2 (2013)
Jednička perfektní, těšila sem se na pokračování. Ukázky z filmu mě celkem nadchly, ale to bylo asi tak vše. Skoro bez vtipu, akčních scén celkem málo a chvilkama mi to připomínalo spíče pubertální akční rádoby komedii. Některé filmy mají úspěšné pokračování o Kick-Ass 2 se to říci nedá.