Recenzie (305)
Pobrežná hliadka (2017)
Z původního seriálu jsem neviděla ani minutku, takže bohužel neumím ocenit ty inside jokes, co tam určitě jsou. Ale vlastně mě to docela bavilo. Minimálně určitě tedy bylo na co koukat. :)
The Open House (2018)
Asi nemusím chápat všechno...
BlacKkKlansman (2018)
Film naprosto nevhodně zvolený jako promítání před firemním vánočním večírkem. Párty náladu rozhodně nenavodil, což se bohužel negativně projevuje na hodnocení.
Rodinka Úžasných 2 (2018)
Pro mě na úrovni prvního dílu, ale hvězdička navíc jde Jack-Jackovi!
Vlčí mládě (2011) (seriál)
Viděny první dvě série, pár dílů ze třetí a pak přestalo bavit - v teenagerovské pitomůstce se začíná objevovat nějak moc komplexních zápletek, které si myslím, že jsou zcela zbytečné.
Sherlock (2010) (seriál)
Fajn příjemný seriál, klasicky skvělí Benedict Cumberbatch a Martin Freeman. Líbí se mi hodně i vedlejší postavy a jednotlivé zápletky. Na druhou stranu nechápu to všeobecné davové šílenství a kult okolo seriálu.
Sherlock Holmes: Hra tieňov (2011)
Klasicky slabší druhý díl. Opakují se pěkné věci z jedničky a přidá se spousta blbostí. Ale stejně je člověk rád, že může koukat na pokračování.
Rozčarování (2018) (seriál)
Bohužel jsem prvních 5 dílů prakticky prospala. Svedu to na únavu a někdy se zkusím podívat znovu...
iZombie (2015) (seriál)
První dvě série jsou moc příjemná oddechovka, na druhou stranu jsem se zatím nedonutila sledovat dále.
Merlin (2008) (seriál)
Ten hlavní hrdina je takové ouško. Jinak se mi moc líbí, jak celou tu mytologii pojali tvůrci po svém i s příjemnou dávkou humoru. Na druhou stranu ten konec je prostě tak nějak nepříjemný...