Recenzie (864)
Zamilovaná (2000) (seriál)
Já bych tu Jižní Ameriku zato,co v současnosti točí a vyváží do civilizovaného světa nejraději úplně vymazal z mapy.
S Club 7 v L.A. (2000) (seriál)
No,viděl jsem dva díly a ten jeden zas tak odpadovej nebyl.Holky jsou pěkné,ale bodejť by nebyly,že ?
S Club 7 v Miami (1999) (seriál)
Pro nejvymazanější puberťáky a puberťačky to může být dobrá a ulítlá zábava,ale já holt takový nejsem,takže s hodnocením neváhám.
Denníky červených črievičiek (1992) (seriál)
Já raději Private Gold,než tyhle půlnoční, novácké,rádobyelegantní a rádobyvzrušující sračky.
Dobrý, zlý a škaredý (1966)
Už asi vím,který western je nejlepší a zároveň nejhumornější.Je to Hodny,zlý a ošklivý.Herci,kamera,atmosféra,humor a hlavně hudba tvoří dohromady naprosto senzační podívanou,která je opavdu bez jediné chyby a hluchého místa a......dost!!!!!!!!!! MUSÍM TO MÍT NA DVD !!!!
Mechanický pomaranč (1971)
Poprvé jsem se na to nebyl schopen dodívat (přece jenom první půlka je fakt místy o život),podruhé,když už jsem věděl co mě čeká,dokonale jsem si to vychutnal.Natolik drsný,naturalistický a ano realistický film už asi těžko někdo natočí.Opravdu,ale opravdu od toho neočekávejte masový zábavný film.Tady totiž o zábavě nemůže být ani řeč.
Fargo (1996)
Vynikající film,nejlepší od Coenů.Scéna,kdy Peter Stormare "zpracovává" Steva Buscemiho patří k absolutnímu vrcholu kinematografie.
Postřižiny (1980)
Naprostá klasika,která je už však natolik ohraná,že mě docela omrzela.
Memento (2000)
Opravdu nejoriginálnější film za posledních x let,ale já jsem ho prostě vůbec nedával a vsadím se,že zdaleka nejsem sám.
Votrelec (1979)
Vetřelec mě trochu zklamal.První jsem totiž viděl Cameronovy Vetřelce,pak čtyřku,trojku no a nakonec jedničku.Právě ta je nejmíň akční a spíše bych řekl,že je až duchovní,což mi příliš nesedlo.Na druhou stranu musím přiznat,že atmosféru má asi nejlepší z celé tetralogie.A ano,je to po právu klasika.