Recenzie (7)
American Horror Story - Vražedkyně ze Středozápadu (2017) (epizóda)
MI LU JU! Evan jako vždy top.
Brooklyn 99 - Bim bam (2020) (epizóda)
Nejlepší epizoda!
1899 (2022) (seriál)
Vzhled k tomu, že jsem se na tento seriál těšila (miluju Dark celým svým srdcem), tak totální zklamání a totální ztráta času... Dokoukala jsem to jen ze zvědavosti, co z toho vyleze a s každým dílem můj zájem klesal. Vizuálně nádhera, za to dávám 1 hvězdu, 2. hvězdu dávám za kapitána aka Jonase z Dark.
Monstrum (2022) (seriál)
Kdyby to mělo 4 díly, tak dám plný počet, ale vadilo mi, jak je to zbytečně utahané. Možná to někomu vyhovuje, když příběh JD neznají. Pro mě je příběh už notoricky známý a 100x omílaný. Hvězdy dávám hlavně kvůli Evanovi, který byl dokonalý, a taky kvůli pár povedeným hláškám jako je například "hey you can't just take it, i pay for it".
Lucifer - Zatracené nebeské karaoke (2021) (epizóda)
Začátkem této epizody pro mě skončil celý seriál.
Asi to ukončím (2020)
Připadám si jak po zhlédnutí Mazací hlavy. Nepochopila jsem absolutně nic.
365 dní (2020)
Nejhorší film, který jsem v poslední době viděla... Neustále jsem přeskakovala. Kdybych viděla prvcích 5 minut a posledních 5 minut, tak by to bohatě stačilo.