Posledné recenzie (14)
Playgirls II (1995)
Nic horšího jsem v životě neviděla. 73 minut extraktu té největší nudy. Divím jse, že jsem to vydržela. Po zhlédnutí jsem měla chuť rpzbít si hlavu o zeď
Hvězdné války podle Turka (1982)
tento film by se dal vystihnout třemi písmeny.... WTF ? Do konce filmu jse se snažila přijít na to, jestli to je tak blbý, až je to geniální, anebo tak blbý, že jsem snad nikdy nic blbějšího neviděla. Nepřišla jsem na to, takže se zdržuji hvězdičkového hodnocení. U tohohle se to objektivně zhodnoti fakt nedá.
Banja (2007) (seriál)
Tedy viděla jsem už spoustu trapných seriálů, jejichž obsah je absolutně o ničem a míra vtipnosti povětšinou zůstává na bodu mrazu. Ovšem toto je hravě stčilo do kapsy. Nevím, jestli za to z větší části může dle mého otřesný český dabing, ale každopádně obdivuji borce, kteří dokáží sledovat třeba i dva díly po sobě. Já jsem toho měla plné zuby ani ne po desti minutách.