Posledné recenzie (18)
Ohnivý kruh (2013)
EPICKÝÝÝÝÝ!!!
Tichý zabijak (2012)
další skvělej kousek. A hooooooooooooooodně. podcenovaný. chapu, že to někomu připadá nudný, ale pro mě to byl skvělej zážitek :3
Len Boh odpúšťa (2013)
doslova mistrovské dílo se vším všudy. Tomu si říká Art-Movie.