Recenzie (176)
Sedem zhavranelých bratov (2015)
Konečně výpravná pohádka podle mého gusta... výborný výkon Issové, Příkazkého, Bydžovské a vlastně i Remundové, která hlasově nezapře svoji maminku, ale vzhledově jako by z oka vypadla Fioně ze Šreka.. dokonalá dvojice, jen není animovaná:-D Výborná režie... Dnes jsme na pohádce byli v kině a co dodat?? DĚKUJEME;-)
Blondýna na předpis (2014)
Dlouho jsem neměl náladu na to, abych napsal nějaký komentář, ale mám dobrou náladu a večer jsem se náhodou připletl při návštěvě ke sledování tohoto filmu a musím se opravdu kladně vyjádřit k Samu Rockwellovi, kterého mám bohužel díky filmu "Zelená míle" zaškatulkovaného do "nemusím".. V tomto filmu podal skvělý výkon. Rey Liotta se ve filmu objevil jen párkrát, ale Jane Fonda, která na závěru v cca 20 vteřinách pronesla dvě tři věty, si myslím ani nezaslouží být uvedena v titulcích, nebo rozhodně ne pátém místě...
Domček z kariet (1993)
Chyba ve filmu... matka leží spící pod stavbou z překližek a dcera k ní příjde a zastaví se.. pohled na malou jak se dívá nahoru, pohled kamery z dálky a malá se rozejde.. další pohled... malá stále stojí a dívá se nahoru.. teprve pak se rozejde...
Paterčata (2014) (seriál)
A pokračování o paterčatech bude po 10-ti letech: "To nejzajímavější z webových kamer z Chánova"....
Profesionál (2001)
Vždycky mě rozeměje, když ty naše "překladateský prasata" v TV.. přejmenujou nějaký film do češtiny:-D Nejenom, že to nemá vůbec nic společného s originálním názvem, ale kterej debil vymýšlí ty názvy český...
Teória veľkého tresku (2007) (seriál)
Takže asi takhle: dnes jsem se poprvé rozhodl, že se na jeden díl podívám... V práci máme pár mladších kolegů, kteří vždy ráno po poradě probírají, co včera bylo v TVT a ANO JE TO SUPROVÝ;-)
Dýchaj! (2010)
Nejdříve jsem dal jen 2 hvězdičky, ale nakonec dávám 3. Je to právě kvůi tomu prokletému a nečekanému konci. Každý kdo se na to dívá, by pro své dítě obětoval klidně plíce své vlastní (tedy skoro každý...). Ten konec byl hnusný, brutální a právě naprosto neočekávaný... takový "neamerický".
Vulkán: Svet v ohrození (2009) (TV film)
Die typische deutschland SRAČKA
Dobrodružstvá rabína Jacoba (1973)
Neskutečné utrpení v podobě Krampolova dabingu.... Rozhodně nejhorší film LDF, jaký jsem kdy viděl... jednu* dávám jen za skvělý židovský tanec LDF...
Dogani (2011)
Mentalitu, ani verbální projev japonců těžko kdy pochopíme, ale jedno je jisté, tak jako Requiem pro panenku, tak i tento film je silným zážitkem, protože se to děje všude ve světě a takové děti jsou jednoduchým cílem. Ale japonci jsou fakt vemena