Obľúbené seriály (10)
Hra o trůny (2011)
Chalupári (1975)
Legenda, která se nikdy neokouká!
Hviezdna brána (1997)
Pro mě srdeční záležitost. Vždycky jsem se na to těšil, Jack O'Neill a Teal'c moji velký seriáloví oblíbenci.
M.A.S.H. (1972)
Hospoda (1996)
Můj nejoblíbenější seriál, fantastické hlášky, výborný výběr postav, těch 52 dílů jsem se královsky bavil!
Priatelia (1994)
Četnícke humoresky (2001)
Zdivočelá země (1997)
Druhá série je světová, zbytek určitě neurazí!