Recenzie (154)
Znamenia (2002)
Mám rád ten film aj keď neznášam jeho koniec. Aj tak si podľa mňa zaslúži plné hodnotenie. Pripomína to starého dobrého Hitchocka! Atmosféra je hustá a nervy vám budú pracovať naplno! Veľmi príjemne a desivé! Druhý najlepší film od Shyamalana! Jednotkou je stále šiesty zmysel.
Žiara (1996)
super film! ale daco tomu ešte chyba.
Živý terč (1993)
JE TO TROCHU NAIVNE ALE AJ TAK TA TROCHA AKCIE CO TAM JE ZA TO AJ SKORO CELKOM STOJI. JEDNA Z TYCH LEPSICH VAN DAMMOVIEK A WOOVE FILMY AZ TAK NEMUSIM. SNAD BROKEN ARROW A FACE OFF SAMOZREJME. KILLER BOLA PODLA MNA CHAOTICKA SLABOTA.
8 MM (1999)
Schumacher no.3! ked som to videl prvý krat tak som sa skoro pototo...Velmi dobra režia! asi najlepšia od Schumachera! aj ked celkovo je asi jeho starši film Voľny pád o vlas lepši. Nicolas tu podava strhujuci výkon. Hudba navodzuje atmosferu Sedmičky a všetci herci hraju presne to čo maju hrať! oplati sa!