Obľúbené filmy (10)
Armageddon (1998)
Matrix (1999)
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Saw: Hra o prežitie (2004)
Do dneška si pamatuju, jak jsem v kině valil bulvy a seděl jak zařezanej ještě pár minut po finální scéně.. TOP filmový zážitek..
Bad Boys 2 (2003)
Piatok trinásteho 3 (1982)
Od posledního masakru v kempu Crystal Lake neuběhly ani dva dny. Jason se odpočívat rozhodně nechystá... Od chvíle co si Jason nasadí svou legendární masku, začíná být opravdu ve formě a pouští si zabijáckou fantazii na špacír.. Napínavé, zábavné, s větším počtem vražd. Nejlepší díl celé série.. Oceňuji také malou narážku na Toma Saviniho, tvůrce speciálních efektů pro první díl, v podobě novinového článku.. BODYCOUNT: 12-13 (za třináctou oběť lze považovat nenarozené dítě jedné z postav)
Halloween: Predvečer Sviatku Všetkých svätých (1978)
Co víc k tomu říct? Vše podstatné je tu už napsáno.. Prostě Carpenter natočil kultovní a nestárnoucí žánrovou klasiku a navždy udělal veliký zářez do dějin hororu a filmu vůbec..
Fakulta (1998)
Znáte to, když vás nějaký objektivně průměrný a pro ostatní třeba v klidu zapomenutelný film uchvátí natolik, že se z něj prakticky okamžitě stane vaše "srdcovka"? Tak takhle přesně mě (z neznámých důvodů) dokázal uchvátit Rodriguez se svojí Fakultou!! Takže plný počet hvězdiček pro jeden z mých vůbec nejoblíbenějších filmů...