Recenzie (440)
Králi ulice (2008)
Příjemně koukatelné nafouknuté nic bez poselství, které jsme viděli už tolikrát kolik máme prstů.
Sekretárka (2002)
Perverzní úchylárna? Romantický film!
Šialený Max a Dóm hromu (1985)
Slušná kamera, kulisy, režie, hudba. Ale kdo vymyslel ten scénář...
Cubasa Chronicle (2005) (seriál)
Po pěti dílech: Sorry anime už mám nakoukáno dost, ale pro mě naprostá hovadina. Postavy jsou ploché a nesympatické, absence silnějšího příběhu, bez smysluplnějšího poselství. Doporučil bych příznivcům digimona co o pár let zestárli a jejich vkus se nezměnil, jinak snad ani svému nejhoršímu nepříteli. Maucta :)
Džúni kokuki (2002) (seriál)
Spolu s Moribito rozhodně ten nejpropracovanější svět fantazie v anime co jsem kdy viděl. S tím že byly nějaké díly zbytečné nesouhlasím. Poselství měl každý. I když tam bylo hodně dílů s opakováním původního děje, ale věřím že to bylo proto aby se divák v tak rozsáhlém světě zorientoval. Přece jen je něco jiného sjet všechny díly během pár dní a koukat na ně s odstupem týdne nebo několika dní. Každopádně víc podobných anime. Moc se mi líbilo. P.S: Možná se mi to jen zdá, ale část hudebního doprovodu je z HOMAM.
Fate/stay night (2006) (seriál)
Na plný počet to vážně není, a nepřesvědčilo mě o tom ani pár posledních dílů. Tenhle styl zkrátka moc nemusím. Každopádně na dospělejší pokemony si to vedlo dobře ... alespoň u mě. Mimochodem s králem Artušem bych na rande zašel :)
Ozvěna vln moře (1993) (TV film)
Sympatické anime ze školního prostředí, jaké mám rád. Příběh mohl být dobrý, jen ten konec byl takový neslaný nemastný, ale možná jsem jen zmlsaný ostatními Gibliovkami. Třeba takový Whisper of the hearth dopadl mnohem líp.
Kto nájde priateľa, nájde poklad (1981)
Elen je moudrý a Charlie je jeho prorok :D. Jinak to samé co jsme viděli už mockrát, jen zasazeno do jiného prostředí.
Robin Hood (1984) (seriál)
Jako nostalgie slušné, ale chyba z mé strany, že jsem se do toho pouštěl znovu. Po letech shledávám díly ploché, trapné a místy režijně a scénáristicky až neskutečně stupidní a bořící ideály cti. Škoda.
Moskva na Hudsone (1984)
Sympatické propagandistické komediální drama s oblíbeným Robinem Williamsem v hlavní roli. Freedom!