Obľúbené filmy (10)
Fontána (2006)
Mulholland Drive (2001)
Tento snímok môže vyvolať tak ambivalentné pocity, ako i hodnotenia. Ja sa prikláňam k päťhviezdičkovej strane stupnice.
Čierna krv (2007)
Two man show pre Day-Lewisa a Dana, fakt nevídaná záležitosť.
Millerova križovatka (1990)
Nepřítel (2013)
Fucking brilliant. Asi najbližšie k Lynchovi, ako som sa kedy u iných režisérov dostal. Už len tá posledná scéna je päťhviezdičková. Mindfuck ako sa patrí.