Recenzie (95)
Black Mass: Špinavá dohoda (2015)
Obrovské zklamání. Kdo viděl trailer, nemusí ani koukat na film. Čtení na Wikipedii o Bulgerovi zabere podstatně méně času a ještě se toho více dozvíte. Herecká sestava plná solidních jmen, ale zaujal mě jedině odporný Depp, který je největším kladem filmu, a pak Cochrane a Plemons. Film je vlastně o ničem, Bulger zabije pár lidí. Od mocného gangstera bych tedy čekal něco více.
Borgman (2013)
Podivně zajímavý snímek o čem? O padlých andělích nebo démonech? Nebo o vraždících zahradnících?
Stalker (1979)
První půlka mě celkem bavila, u druhé jsem chvílemi usínal, ale nakonec jsem to dokoukal. Mohlo z toho být celkem dobré sci-fi, kdyby se tam ovšem něco dělo. Ale to asi nemůžu čekat od poetického filmu. Pozitivem je výborná depresivní atmosféra. Jedna z posledních scén mi úplně připomněla Černobyl.
RocknRolla (2008)
Únavné a nudné, dokoukal jsem to jen s vypětím všech sil a po chvíli jsem už nevěděl, co se tam vůbec dělo. Má očekávání byla vyšší, ale realita je bohužel jiná.
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérsky film)
Fettmeister
Inside (2002)
"I feel fine, doctor."
Svet podľa Prota (2001)
Zvláštní film se zvláštním koncem, který byl však přesně podle mého gusta - divák si v něm může vybrat. Já věřím, že se Prot vrátil domů. Přesto mě však některé části filmu nebavily, ale zachránil je konec filmu a příjemný soundtrack.
Diktátor (1940)
Scény s diktátorem Hynkelem, popřípadě Napalonim, byly výtečné, scény z ghetta už byly slabší. Na svou dobu určitě velice zásadní snímek s humanistickým poselstvím, bohužel já u něj dvakrát usnul, takže lépe hodnotit nemůžu.
Uvnitř (2007)
Tak to bylo odporné. Film je podkreslen zajímavou hudbou a i přes nelogické chování postav by se dal ohodnotit lépe, jenže posledních pár minut to kazí. Souboj psího čumáku se zombie policajtem sice pobavil, ale absolutně jsem nepochopil, proč tvůrci oživili chlapa s hlavou prošpikovanou dvěma dírami.