Obľúbené seriály (7)
Bratstvo neohrozených (2001)
Starsky a Hutch (1975)
Mestečko Twin Peaks (1990)
Columbo (1971)
Vraždy v Midsomeri (1997)
Trabantem Jižní Amerikou (2014)
Doktor Martin (2015)
Dnes jsem viděl jednu epizodu poprvé z celého seriálu, ale mně se to moc líbilo! Příběh je občas trochu přehnaně vykreslený, ale díl s medvědem se povedl. Alespoň si myslím, že jsem pochopil tvůrce, co měli na mysli... Mírná vyšinutost postav působí jako katalyzátor celého příběhu a díky tomu má příchuť něčeho neobvyklého a neotřelého. Trochu mi to vlastně připomíná Twin Peaks, což je dobře. Mám asi tuhle kategorii rád.