Recenzie (47)
Alica v krajine zázrakov (2010)
Tim Burton mě tentokrát zklamal. Kostýmy, grafické zpracování i herecké obszení jsou fajnové, ale čekala jsem "lepší" charaktery u královny v podaní Heleny Bonham Carter a Deppova Kloboučníka. Děj mi připadal plytký, scénář není ničím zajímavý. Raději se podívám na starší zpracování a tomuto dám 3*.
Animal Collective: ODDSAC (2010)
Když milujete Animal Collective, není co řešit:)
Berlin Calling (2008)
Pokud jste líní vyrazit do centra na party, pusťte si Berlin Calling. Hodně nahlas.
Bez konca (2008)
Vtipné scény nezachrání film se spoustou hluchých momentů, který je vlastně o ničem.
Biutiful (2010)
Iñárritu je zpět z výletu v Hollywoodu.
Černé zrcadlo (2011) (seriál)
Nemůžu se rozhodnout, jestli se mi tenhle seriál líbí nebo ne, ale jsem si jistá tím, že je to fakt hodně scary a úzkostlivá podívaná a jsem ráda, že jsem se nenarodila v budoucnosti.
Čierna labuť (2010)
Natalie Portman si jde pro Oscara. A ne že ne!
Daktari (1966) (seriál)
Z tohoto seriálu si vybavuju snad jen lidi v těch klasických džunglovských béžových hadrech a opičku Judy. A právě opička, kterou jsem pojmenovala podle seriálové Judy, je stále mojím nejoblíbenějším plyšákem. Někdy si musím dát flashback!
Deficit (2007)
Bernal by se měl raději držet herectví nebo natočit film, který nebude vypadat jako studenstká amateřina bez pointy, u které neusnou jedině fanoušci Bernalova zevnějšku.
Dobyvatelia stratenej archy (1981)
V sedmi letech jsem byla přesvědčená o tom, že se stanu archeoložkou. Nakonec to ale zůstane jen u dětského snu:)