Recenzie (47)
Volám sa Oliver Tate (2010)
Začátek byl strašně super, se skvělýma nápadama, ale postupně se tento film začal dostávat na hranici pseudozajímavosti a rádoby vtípků. Škoda, že počáteční úžasnost nevydržela po celou dobu, snímek působil, jako by byl dvakrát delší, nicméně po vizuální a hudební stránce byl pěkný.
Kung Fu Panda 2 (2011)
Zklamání roku.
Rómeo a Júlia (1996)
Pardón, ale wtf? To je tak příšernej kýč. Nechápu,jak tenhle člověk mohl natočit mnou zbožňované Moulin Rouge.
Tři zahrady za domem (2010)
..aneb Jak jsem poprvé zažila situaci,kdy se po skončení filmu diváci v sále začali smát.
Mestečko Twin Peaks (1990) (seriál)
"The owls are not what they seem." Tak tenhle seriál jsem zkoukla za tři dny. Neuvěřitelně mě totiž pohltil. Napínavá detektivka, která se postupně stává čím dál tím víc mysteriózní. Co se týče případu vraždy Laury Palmer, několikrát jsem byla přesvědčená, že vím, kdo ji zabil, ale pak se ukázalo, že to je úplně jinak-mistrnost Davida Lynche. A charaktery postav jsou skvělé, každá je jedinečná, něčím zajímavá. Kdo zapomene na gesta Dalea Coopera? Já osobně jsem si nejvíc zamilovala Audrey Horne (její provokování, její tanec na skvělou hudbu Angela Badalamentiho, její boty, její proměna v dámu), pro mě je to jedna z nejlepších seriálových postav vůbec. Konec bych si sice představovala trochu jinak (bohužel televize abc z komerčních důvodů seriál utnula), ale stejně se těším, až se jednou budu opět dívat na osudy městečka Twin Peaks, tentokrát už ale s tím, že budu vědět, co jsou všichni zač.
Mé jméno je láska (2009)
Tak nádherně zobrazená vášeň, která způsobí tragédii...
Električka zvaná Túžba (1951)
Výborný Marlon Brando, příšerná Vivien Leigh a až moc do očí bijící fakt, že je film natočen podle divadelní hry.
Katka (2009)
Dnes jsem na Václaváku potkala očividně zfetovanou Katku. A jinak má Třeštíková můj obdiv.
Prežiť svoj život (2010)
Celé tahle přehlídka úžasné animace začala skvělým intrem v podání samotného Švankmajera. Film nabízí dokonalé propojení animovaných a hraných sekvencí, smršť výborných nápadů, většinou na motivy psychoanalýzy, od nafukujícího se melounu po vytrhávané zuby, strašně se mi líbily při určitých slovech záběry jen na rty aktérů, ovšem nejlepší byli Freud a Jung na zdi dávající si pěstí.Takže výtvarnému zpracování nemám co vytknout,ale bohužel snímek samotný je velmi předvídatelný a zdlouhavý,proto to nízké hodnocení.
Fighter (2010)
Tenhle parádní film stojí za vidění už jen kvůli životní roli Christiana Balea-a za to bude Oscar! Herecký koncet,Melissa Leo byla taktéž perfektní.