Recenzie (778)
Bojovník (1997)
Celkovo 3+ . Trojka za filmik...a velke plusko za Johnnyho a Marlona. Páni!!! nazdar
Lolita (1962)
aaaaaaaaaach, preco sprosta casomiera ako nahle je nad 130minut...musi tak odradzovat, shiiiiiiiit !!! Lolitka mi tu lezi uz druhy rok v original luxusnom DVD prevedeni...a ja howado sa k nej dostal az teraaaaz. Tu momentalne nie je ziaden dovod oboznamovat...jaky klenot zas Kubrick stvoril...jeke umelecke dielo po nom zostalo, lebo to proste vedia uz vsetciiii...a pekne davnoooo!!! Vobec tu teraz nemusim pisat o perfektnom James Masonovi, o krasnuckej Sue Lyon...o kurevsky dobrom scenari...o sakramensky dobrom filme. Lebo proste to VEDIA uz VSETCI !!!!!!!!!!!!! Fullka,nazdar
Vojna termitov (2006)
Dokument najsofistikovanejsej veci...akej som so zivota hmyzu mohol vidiet. Rozobera do detailu kusok po kusku zivot "kazdeho jedneho" termita, ktoreho kralovna kazdou sekundou vychrli(udajne denne az 30 tisic novych jedincov) a do podrobnosti nas oboznamuje s ich zivotnym osudom. Lubi sa mi...ze tovrcovia dali dost zalezat aj na atmosfere...ktora uz sama o sebe mikrosnimanim termitov je dokonala...ale toto vsetko je doplnene este tajomnym dunenim...a temnymi samplami, ktore este viac pridavaju na pozitku vychutnania dokumentu. Spokojnost velka...a fatk stoji za zhliadnutie!!! nazdar
Beastie Boys: Sabotage (1994) (hudobný videoklip)
Nevim no, mne sa ten klipik zas az tak moc nelubil....aj ked Beastie boys...MOST LEGENDARY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dom z piesku a hmly (2003)
Takto si predstavujem dokonaly scenar....scenar, ktory dokaze slapat celu dlzku filmu, ani sekundou nedokaze nudit...a zaverom dokaze dat filmu dokonalu BODKU. Krasna a carovna Jennifer Connelly s asistenciou bravurneho Bena Kingsleya(nemal som ho nikdy nejak rad...ale dnes mu davam poklonu, aku nedal nikomu uz pekne davno) nemoze dat tomuto filmiku z mojej strany nic ine...len PLNE HODNOTENIE !!!
Banánový Joe (1982)
Presne to co od neho cakal...do jedneho detailu splnil !!! Velky Buddy je kraaaaaaaaaaaaaaaal !!! Lahka lahodkova beckova komedijka...ktora sa ani kuskom nesnazi hrat na nejakeho drsnaka...a ani minuta v nej sa mi nezdala...ze by bola podana nasilu...ako v milion patsto trapnych komediiiiiiiiiiiiiiiii zrobenych za velkou mlakou,nazdar
Úžasné cesty (1999)
Mericle of nature...aj v tomto duchu sa da niest tento dokument. Je az neuveritelne ake trasy pri migracii musia prekonavat zvierata...A co sa tyka vtakov?...s cistym svedomim ich mozme nazvat majtrami navigacie!!! Aj ked hold treba dat viac menej celej zvieracej risi...lebo asi len my jediny..."LUDIA", sme odkazany na Global Positioning System (GPS), bez ktoreho sme viac menej ako slepy.Skoda...ale je to tak! IMAX opat dokazuje...ze s cistym svedomim a v klude moze stale konkurovat kolegom z BBC, nazdar
Klitoris, zapovězená rozkoš (2003)
Neviem pre aku vekovu hranicu je tento dokument urceny, ale za pozretie urcite nestoji...aj ked nazov moze zniet lakavo.nazdar
The New World (1983)
Sranda, aku dlhu púť moze mat kratkometrazovka...a ako si casom s prstom v nose este moze doklusat az do "celoveceraku" :). respect
Káva a cigarety III - Někde v Kalifornii (1995)
"Když člověk přestane kouřit, tak si klidně může jednu dát, protože už toho nechal." ...Iggy Pop je kraaal:)))))) !!!