Recenzie (916)
Rozpoltený (2016)
Parádní, napinavej příběh vypiplanej do nejmenších detailu. Cely me to zaujalo, přesně tak jak to bylo. Super hereckej vykon hlavniho hrdiny. Celkem zajimavy byly na iTunes i vymazaný scény a alternativní konec. Pokud máte rádi filmy plné napětí a umíte popustit alespoň trochu fantazii, tak neváhejte. Celkem 4,9*
Inferno (2016)
Zhlednuto na 4K TV s Dolby Vision se zvuky Dolby Atmos, celkem slusnej vykon. Zapletka zajimava, stejne jako pribeh. Celkovy dojem mam tedy dobry. Vykony hercu taky slusne a zapletky a zmeny zabavne. Celkem 4*
Mr. Robot (2015) (seriál)
Super zajimavej pribeh. Serie 1 a 2 jsou super a maji fakt zajimavej naboj, proste pecka. 3ti serie je ale minimalne svoji polovinou hrozna nuda a zaverecne vysvetlovani, takze spis takova povinnost. Celkove je to ale nadprumer vseho okolo a taky originalni a zajimavej pribeh. Celkem 4,9*
Venom (2018)
Jako je to trochu podobny tomu uz co zname, ale zase je to obcas dobre vtipny a jelikoz mam Toma Hardyho jako herce fakt rad, tak se mi to cely libilo. Diky te souhre co mi hraje do karet davam nakonec cistou 4*. Kdo ma rad Marvelovky se urcite pobavi.
Raluca (2014)
Celkem pohodovej pribeh, ale nic zvlastniho. Clovek tim proletne a chvilkama se mu to zda i teosku dlouhe. Na pohodovy vecer, mozna i s povidanim to bude ok. Celkem 3*
Interview (2014)
Do první poloviny to bylo slušně ujetý, sle zároveň i vtipný. Po druhé půlce už to ale začll dřít a už se to zvrhávalo v takovou klasickou, americkou trapno-blbost. Za zhlednutí to teda stojí, ale hlavně do první půlky. Celkem 3,4*
Upgrade (2018)
Slusny scifi na zajimave tema. Musim uznat, ze jsem to uplne necekal, takze jsem se bavil velmi dobre. Vsechno hodne original, prekvapeni se dost casto konalo ;-). Pro kazdyho scifi fandu urcite k doporuceni. Celkem 4,4*
Trestanec (2017)
Podle mého hodně zajímavý příběh. Celkem se divím, že tam někde nezaznělo, že je to podle nějakého reálnějšího základu. Celý film tedy uvěřitelný, napínavý se zajímavejma zápletkama. Zároveň pro mě občas i docela překvapivé. Na to jak je film dlouhý, tak jsem na hodinky nekouknul ani jednou. Určitě k doporučení jako akční film s trochou toho vyššího principu. Celkem 4,1* PS: Určitě se vyhněte českému dabingu, je příšernej, obzvláště, pokud polovinu hlavních hrdinů znáte v originále (….a že tam těch známých ale je).
Lynč (2018) (seriál)
Za mě je to rozhodně jeden ze seriálů z místních vod, co stojí za zhlédnutí. Jasně, uznávám, že ke konci byly určitý věci přehnaný, až nerealistický. Na druhou stranu odraz české společnosti v tom je zachycen dost jasně, aby to každý pochopil. Leckdy tak do detailu, že to je až nechutný (ta představa toho, že je to možné). Za mě celkem slušný krimi, co ke konci zhoršuje svou věrohodnost a kvalitu, ale i tak za to zajímavé varování, abychom tak nedopadli 4*
The Looming Tower (2018) (seriál)
Clovek to musi brat jako serial a zabavu. Pak je to opravdu zajimavy. Ty vnitrni boje mezi sluzbama me celkem dostali. Proste jasny lobbing jako prase aby se stal nekdo bossem "cele zemekoule" namisto zachrany lidi. Rozhodne neco na cem si kazdej muze neco najit. Celkem 4,3*