Obľúbené filmy (10)
Mad Max: Zbesilá cesta (2015)
Dědeček Miller si odskočil od Happy Feet and Babe: Prasátko ve měste abz natočil nejlepší akční film všech dob. Nový kousek v top 3 11/10
Requiem za sen (2000)
Jedním slovem nádhera. Opravdu není moc filmů, které vás posadí do sedačky a za celou svojí stopáž vás nepustí ani záchod. Aronofsky vytvořil nervy drásající film, jehož největší plus (kromě podle mě dokonalých záběrů, např. braní drog) je v neustálé gradaci. Když už v půlce filmu máte pocit, že se musí něco stát, že to přece nemůže dojít tam, kam to směřuje, Aronofsky ještě přidá na obrátkách. Vše dochází až do grandiózního finále, které mě na dobrých 20 minut naprosto vykolejilo. Největší domácí filmový zážitek. Doporučuju shlédnout v lehké depresi někdy kolem 24 hodiny. BOMBA !!! 100% (2. místo v mé TOP 10)
Star Wars: Epizóda V - Impérium vracia úder (1980)
George Lucas vytvořil kult, který dodnes uznávájí miliony lidí. A tohle je jeho nejlepší část. Od začátku do konce je to mystická jízdá která ani na vteřinu neztrácí na tempu. dokonalost. 100% Všecno důležite napsal Khanemis
Jednotka príliš rýchleho nasadenia (2007)
Po pátém shlédnutí měním na 5*.. Filmy : Wright, Pegg, Frost proste miluju a nestydim se za to :D
Vesmírna pechota (1997)
Beverly Hills 90210 ve svete galaktickyho fasismu. Barney Stinson v SS uniforme... je to dokonala komedie s hodne cernym podtonem. Kdyz na zacatku filmu bezruky ucitel vysvetluje, ze nasili resi vsechny problemy, je jasny, o cem ten film bude. Vtipne je, ze i oficialni popis filmu tady na CSFD neodkazuje na realny deni ve filmu, ale na to, co statni propagnda ve filmu chce, aby si lide mysleli, tak bude neco spatne :D
Perverzný sprievodca ideológiou (2012)
I'm already eating from the trashcan all the time. The name of this trashcan is ideology.
Nehanební bastardi (2009)
Predátor (1987)
Naprostá akční klasika. Poprvé jsem to viděl jako malej capart na VHS dabované jedním člověkem s naprosto příšerným překladem, který mi dnes přijde totálně parodický. Nyní už mám za sebou x shlédnutí v originále a stejně mě nikdy nepřestane bavit Dutch i jeho parta. Jednoduchý příběh, pořádní svalovci, výborná hudba, suché hlášky, to všechno patří k tomuto žánru a Predator to v sobě všechno má ve vrchovaté míře. Vedle Terminátora můj nejoblíbenější čistý akčňák. 89%
Strom života (2011)
Film jsem viděl již 4krát. Je to naprosto mistrovský dílo. Pokud nikdy nikdo nepocítil tu prázdnotu, kterou cesta přírody, cesta modernity, v sobě skýtá, tak kecá. Nejsem křesťan, daleko od toho, ale trochu tý boží milosti (Grace) bychom měli mít v životě všichni.