Posledné recenzie (99)
Kolaps (2024)
Pro mě jsou váleční novináři hrdinové. Autoři snímku to vidí jinak, a proto z nich udělali hloupé psychopaty, co se při honbě za co nejsenzacechtivější fotky celou dobu jen motají pod nohy vojákům. Působí to naprosto směšně. Já teda čekal, že to bude v rámci možností realistické, úplný opak je pravdou. O konfliktu se nedozvíme nic, což je sice záměr, ale velmi laciný, alibistický a zbabělý. Závěr je trapný. Má to pár skvělých scén a dobré herecké obsazení, ale to je tak vše. Promarněný potenciál výborného námětu.
Abigail (2024)
Silné 3 *. Originální, vtipné, odsýpá to. Poslední třetina za mě slabší, ale celkově fajn snímek. Vřele doporučuji vynechat trailery.
Monk (2002) (seriál)
Na seriálu je suverénně nejlepší hlavní postava a humor. Naopak kriminálka je to poměrně průměrná, pachatelé často postrádají věrohodný motiv (vraždí kvůli nesmyslům), způsoby vražd bývají velmi překombinované a co je úplně nejhorší, mnoho, možná většina epizod si vystačí s pouhým motivem a logicky vystavěným vysvětlením způsobu vraždy, aniž by se ale tvůrci obtěžovali s nalezením neprůstřelných důkazů. V reálu by soud tak 80 % případů smetl ze stolu. Taky se tu zcela ignorují moderní technologie a spoléhá se jen na Monkovu přehnanou genialitu. I přes všechny tyto výtky jde o fajn oddychovku.