Recenzie (32)
Doomsday Volcano: Sopka zkázy (2006) (TV film)
O bývalé sopce Thera jsem v tomto dokumentu slyšel poprvé takže je to pro mě přínos.
Tajomstvo Oblasti 51 (2010) (TV film)
Viděl jsem už lepší dokumenty o této oblasti. A nic nového jsem se od tohoto nedozvěděl.
Ferrari: Cesta k nesmrtelnosti (2017)
Hezký dokument ale smutný. Jinak jsem původně myslel že se jedná o film když jsem to koupil na Blu-Ray. Upozornění pro diváky. Dokument obsahuje titulky které jsou katastrofální. Jednou dole a pak nahoře po celou dobu trvání. Někdy jsem nestihl dočíst protože jsem si jich hned nevšiml.
Skúška života (2000)
Na tomhle filmu je snad jediný nejlepší posledních cca 20 minut do konce. A to že Crowe a Caruso plus další jsou v maskáčích a namalovaný jako ze Seals. Střílečka super zbytek vcelku nuda.
Expendables 4 (2023)
Mě bylo hned divný když Barney je jeden z nejlepších členů z Postradatelních že by nevyskočil z letadla padákem. To by musel být hodně blbej. Špatný dabing. Nechápu proč Lundrena nedaboval Soukup a Stathama Stránský. A Megan je moc hezká na to aby zabijela zbraněmi. Moc mě tam nesedla.Lepší ale než třetí díl ale už tam je vidět i hodně PC efektů. 60%
Let 42 (2015)
Něco podobného jako Tajemná záře nad Pacifikem. Jen v horší kvalitě. A hlas Jeremy Clarksona (Zbyšek Horák) kterého znám z Top Gear či dokumentů mě v tomto filmu absolutně nesednul.
65 (2023)
Nechápu hodnocení některých. Mě se to hodně líbilo.
Zlatá horečka (2008)
Dokument o ničem. Pořád mluví o zlatě.. Ale prvně se objeví a krátce až v 1:03:00. Zbytek jen kecy o místním životě a používání rtuťi.
Následky otrasu: Zemetrasenie v New Yorku (1999) (TV film)
Skoro 3 hodinový film o zemětřesení a nebyl tam jediný záběr nebo scéna ze seismologického oddělení, které tyto katastrofální následky mají sledovat nebo předpovídat. Dost zásadní věc.
Deception (1998)
Vyšlo na VHS pod názvem Podvod