Recenzie (315)
Na streche (2019)
Sice dobře natočený, ale jde o oslavovaní starých komunistických důchodců ala profesor Antonín Rypar. Navíc je to dobrovzdání Vietnamců z komunistickýho státu. Proč tam třeba nedat radši muslima?
Pomaľované vtáča (2019)
Ten je divný, a vyzní tak nějek do ztracena. Nevím co chtěl Marhoul vyjadřit. Divná je i role hodného sovětského politruka Gavrilova...ne to není ironie, je to myšleno važně. Navíc ho hraje Kravčenko. Má to být vtip?
Rýchlo a zbesilo: Hobbs & Shaw (2019)
Bezva americkej akční biják, který je jako nadupaný steroidy a dalšíma stimulantama. Zkrátka potěší správného znalce akčních filmu na duši.
Staříci (2019)
Pane jo, takto jsem nečekal, že mě tak příjemně překvapí českej film. Navíc je proti zločinnému režimu před rokem 1989.
Teroristka (2019)
Nevim je to takový rádoby rebelské, ale skutečnosti je to revoluční. Ne neobyklým stylem, styl revoluce komunistické. Zase obvinění, že bohatí jsou špatní.
Yesterday (2019)
Pěkný odpočinkový film. Ruku na srdce i když člověk není fanda Beatles neboli brouku, tak občas do jejich hudy zaposlouchá.
1917 (2019)
Sam Mendes docela umí. A ani téma první světové válku mu neděla větší problémy. Doporučený film s válečnou tématikou.
Aquaman (2018)
Unikatní DC comics adaptace trochu odstrkovaného hrdiny toho universa. Jason Momoa je zkratka dost dobrej.
Jurassic Games (2018)
Jurský park/svět nebo Hunger games rozhodně nečekejte. Je to levné akční hororové scifičko bez větších ambici.
Kursk (2018)
Taková modlitba za zemřelé námořníky z Kursku. Z ideologického hlediska nesouhlasím. Dnes by ti mladí gerojové vraždili za Putina na Ukrajině. Takže mojí lítost nemají.