Recenzie (76)
Sedem psychopatov (2012)
Tak absurdní film až je skvělý. Náramně jsem si ho užil. Pecka, bomba, hustýýý .... 5*
Snehulienka a lovec (2012)
Kristen Stewart, to proto 4* :)
Anna Kareninová (2012)
Není to úplně moje krevní skupina, ale za 2 hodiny jsem se do toho docela dostal a začalo se mi to líbit. Škoda, že to skončilo tak rychle :D
Janíčko a Marienka: Lovci čarodejníc (2013)
Někteří uživatelé asi nechápu, že tohle je přesně to co z pohádek udělá něco víc a hodnocení jedné nebo dvou hvězd nechápu. Ještě musím číst ty komentáře, jaká to byla šaškárna, že tohle byla jen ztráta času. Sakra lidi, co to s váma je. Neříkám, že tohle je skvělej film na 5*, ale mějte trošku rozum.
Nikdy ma neopusť (2010)
Nevím, kdo tohle vymyslel, ale ušlo to. Za 3.
Tváře v davu (2011)
U mě dobrý. Čím víc tváří tím lepší :D
Chlapec v pruhovanom pyžame (2008)
Mezi mé oblíbené filmy určitě patřit nebude. Nemám tuto tématiku rád. Ovšem film je zpracován pěkně.
The Words (2012)
Možná jsem měl dát 5*, ale i tak to byl po dlouhé době film na který budu ještě nějaký čas vzpomínat. Mám rád když se prolínají děje nebo se příběh vrací do minulosti. Víc těchto filmů.
Lidice (2011)
Čekal jsem malinko víc. Všichni tento příběh známe a tudíž očekáváme kvalitní zpracování. Přijde mi, že i 72% které film v současné době má, je přehnaných. U mě 55%.
Ten, kto stojí v kúte (2012)
Emma Watson hraje čím dál zajímavější role. U mě 90%. Někdo bude proti, ale já říkám, že v tomhle filmu zahrála skvěle.