Recenzie (76)
Špina (2013)
Neskutečná paráda. Celý film jsem si naprosto užil. Ani nevím k čemu bych to přirovnal :D máte se na co těšit.
Zabi, lebo ťa zabijú! (2007)
Čekal jsem trošku víc. Není to film na odreagování. Byl jsem z něho hodně zklamán. Nápad dobrý provedení trošku pokulhává. 2*
Emanuela (1974)
Velice ubohé. Lepší scénář bych napsal i já :D 1* za prsa, erotika žádná.
Dobrý Will Hunting (1997)
Psychologické drama s génii je parádní nápad. Takových filmů není tolik a tak si úžívám každý, jako tento.
Bling Ring: Ako VIP-ky (2013)
Možná trošku přehnané. Paris bude mít asi lépe zabezpečený dům, ale jako nápad. Skvělé .... 4*
Vedľajšie účinky (2013)
Musím říci, že tohle jsem opravdu nečekal. Velice mě překvapilo rozuzlení. Film Vedlejší účinky ve mně určitě zůstane ještě hodně dlouhou dobu. 4*
Piráti z Karibiku: V neznámych vodách (2011)
Další díl pirátů ve kterém některé scény rozesmějí, některé nadchnou zpracováním. Celkový dojem je na 70%.
Muž z ocele (2013)
Zajímavé podání již známého příběhu. Nápad, trošku ho pozměnit nebyl zase tak marný a bez tak dobrého zpracovaní by jistě neměl takový ohlas. Povedlo se .. 70%
Pošli to ďalej (2000)
Pekný film se zajímavým příběhem. Po začátku jsem nečekal, že mě to tak chytne, ale stalo se a všem vřele doporučuji ;)
Muži v nádeji (2011)
Tohle já můžu :) ... Macháček jako vždy skvělý. Scénář? :D :D