Obľúbené filmy (10)
Mazacia hlava (1977)
Donnie Darko (2001)
Pred úsvitom (1995)
Big Lebowski (1998)
Cesta do fantázie (2001)
Tetsuo (1989)
Synecdoche, New York (2008)
ponurost a psychedelie
V Sylviině městě (2007)
Paranoid Park (2007)
Čierna krv (2007)
Skvělá hudba a kamera. Dramaturgicky pečlivě sestrojený příběh se spoustou expresivních prvků. Jeden nej filmů co sem viděl tento rok.