Obľúbené filmy (10)
Forrest Gump (1994)
Člověk se na tento film může dívat denně a přesto najde pokaždé něco,co by počet hvězdiček jenom zvyšovalo!Komplexní dílo se vším co k tomuto žánru patří.Nikdy nezapomenu na to pírko symbolizující začátek a konec nádherného příběhu!Vynikající!
Vykúpenie z väznice Shawshank (1994)
Na takové filmy se nezapomíná!Skutečná perla mezi perlami!Brilantní ve všech detailech!
Pán prsteňov: Návrat kráľa (2003)
Nedokážu popsat slovy jak mě tato trilogie zasáhla!
Terminátor 2: Deň zúčtovania (1991)
Absolutní špička mezi sci-fi filmy,která je navíc obohacená o otázky lidské existence,nad kterými se divák musí zamyslet,ikdyby nechtěl.Skvělé herecké obsazení,jakoby to Arnold ani Linda Hamilton vůbec nehráli.Šel mi mráz po zádech,ikdyž jsem tohle dílo sledoval po desáté.Na to se nedá zapomenout!
Sedem (1995)
Tohle je naprosto dokonalý,režijně skvěle zvládnutý film,podtržený naprůměrnými hereckými výkony.Takových filmů bych chtělo více a více.Bohužel to vidím ne moc pozitivně,protože takhle povedený film snad už těžko někdo udělá!Škoda jen,že se více nepředvedl Kevin Spacey,ale je to možná dobře!Takhle to dostalo tu pravou šťávu!
Rocky IV (1985)
Na Rockym jsem vyrostl a pokaždé co se na něj dívám,od prvního dílu po poslední,tak mě to sakra,ale sakra baví.A budě mě to bavit ikdyž se na něj budu dívat až mi bude 60.To je na tom to kouzelné.Číslo 4 patří k nepovedenějším a těm co se mi nejvíce líbily!
Harry Potter a Fénixov rád (2007)
Srdeční záležitost!Bez komentáře:-)!
Zelená míľa (1999)
Totálně bezchybné!
Tanec s vlkmi (1990)
Film s velkým "F".Nikdy nezapomenu na tanec u ohně!
Statočné srdce (1995)
Nejlepší film Mela Gibsona. Absolutní špička v oblasti válečných a historických filmů.