Obľúbené seriály (4)
Californication - Orgie v Kalifornii (2007)
Nejlepší seriál vůbec! Momentálně po shlédnutí šesté řady, která opět gradovala jako blázen, se budu opět těšit na sklonek roku, abych už sedmý ročník mohl prožívat s Hankem Moodym!
Simpsonovci (1989)
Legenda!