Obľúbené filmy (10)
Avatar (2009)
Cesta do zatratenia (2002)
Krstný otec (1972)
Podfu(c)k (2000)
Temný rytier (2008)
Expendables: Nezničiteľní 2 (2012)
Supr dupr, umpa lumpa, bomba bomba bombička, i tak by se dal popsat film Expendables 2, film podle mě absolutně splnil to co sliboval, a dokonale uplatnil koncept akce, hláška, akce, hláška, Chuck Norris, akce, hláška.
Strážcovia Galaxie (2014)
Tak trochu jiný Avenžři a možná i trochu lepší. V Avenžrech bych si asi vybral svýho oblíbence (rozhodně ne moderního Legolase nebo Černou Tarantulku), ale tady ve Strážcích Galaxie asi ne a to hlavně proto, že se dobře doplňujou, takže bych vybral jako oblíbence všechny. No a tý akce.... super film.