Recenzie (111)
Krása divokých koní (2000)
Nevím jak někdo může napsat, že to byl ztráta 2 hodin. Pro mě milý film se silným příběhem. Herecké obsazení je dobré, chvílemi je to opravdu trochu chaotické, ale mě to nijak nevadilo...Slušné 4*
Zanechať Las Vegas (1995)
Na všechy smysly působící film, ve kterém Nicolas Cage předvedl, co opravdu umí...
Interstate (2002)
Originální nápad, skvělý scénář... Obsazení taky dobré:)Škoda, že tenhle film vysílá naše televize až od půl 12 večer:-/ Perfektní podívaná:)
Za mrežami (2005)
Trošku víc zkreslená představa o americkém vězení, ale co, dobře jsem se bavil...:)
Bláznivá škola (1996)
Celkem dobře jsem se pobavil..:)Nebylo to špatné
Múzeum voskových figurín (2005)
Těšil jsem se, odešel jsem zklamaný...Nic originálního, lehce předvídatelný děj.Snad příště...
Priatelia (1994) (seriál)
Asi nemám co vytknout...Seriál, který vás rozpláče i pobaví. Každý díl je originální a vyjmečný.Zasloužených 5* Když jsem viděl závěrečný díl, tak jsem si uvědomil, jak vyjmečný tenhle seriál je. Všechny postavy nám rostly a stárly před očima...A my snimi. S tímhle seriálem bude vždy krásná vzpomínka.Tedy alespon pro mě...
Picket Fences (1992) (seriál)
Když ho dávali, byl jsem malý a měl jsem chodit brzy spát, ale každý týden jsem se schoval abych se mohl potaji dívat...Už jen když si vzpomenu na úvodní píseň k seriálu, jde mi mráz po zádech...
Báječná léta pod psa (1997)
Tuhle dobu si naštěstí nepamatuji, ale díky tomuto filmu si snad každý uvědomí co bylo správné a co ne...
Báječná léta (1988) (seriál)
Dokonalý seriál s nímž jsem vyrůstal...Díky Kevine Arnolde!:)