Posledné recenzie (57)
Nezvestní (2004) (seriál)
Hltala som každú epizódu, niektoré úplný mindfuck, niektoré emočné, niektoré milé. Každá mala niečo do seba. To napätie pred rozuzlením je na tom všetkom to naj. Utkvel mi v pamäti ešte dlho po poslednej epizóde. Prosím, ak to pozeráš, vydrž do konca. Stojí to za to :).
Gravitácia (2013)
3D skvot pre oči. Tých 91 minút mi v kine ubehlo až prirýchlo. Začiatok peckový, vizuál krásny a Sandra - klobúk dole! Nádherný film.
Oblivion: Nevedomí (2013)
Tento film mi behá po rozume stále. Prešiel už rok od jeho zhliadnutia a stále si naň spomeniem a som neskutočne šťastná, že som mala tú možnosť si ho pozrieť. Je dokonalý, nádherný a moja averzia voči Tomovi s ním raz a navždy skončila :D. Možno iných ľudí až tak neohúril ale mňa z nejakého dôvodu dostal. Soundtrack je neskutočný, som rada, že som objavila M83 a samozrejme 'Oblivion' je tá najdokonalejšia skladba (raz si ju dám namiesto svadobného pochodu, rozhodne!).
Posledný denníček (1)
V mene všetkých geniálnych filmov na tomto svete...
... som odstránila z mojich hodnotení trápne slovenské relácie a primitívne americké teenagerské filmy a iný filmový odpad. Na svete je tak veľa geniálnych filmov, a aj keď sa tá kolecia toho, čo som už videla, dá označiť za vcelku nadpriemerne kvalitnú, geniálnych periel som videla len málo. A koho zaujíma vysoké číslo v ľavo v menu v zátvorečke, ak je 30% filmov z toho nepoužiteľný materiál. Do nového roku si dávam záväzok, že budem pozerať viac masterpiecov. Lebo si to zaslúžia.