Posledné recenzie (7)
Dvanásť opíc (1995)
Hodně specifické, ale o to zajímavější sci-fi z mého mládí.
Hitch: Liek pre moderného muža (2005)
Moc často se na romantické komedie nedívám, ale u Hitche coby rádce v balení žen, jsem se bavil moc dobře.
Prometheus (2012)
Až na trošku překombinovaný konec se mi Prometheus líbil. Ve 3D se skvělým zvukem to byl fakt zážitek a ani jako milovníka Vetřelecké ságy mě R. Scott nezklamal, tak jako některé zde.