Recenzie (80)
Elitné komando (2007)
Tá pesnička mi hrala v hlave hádam 2 mesiace. Až som si ju musela stiahnuť.
Pianista (2002)
Opäť ma Polanski nesklamal.
Núdzový východ (2008)
Tam kde sa stretnú títo dvaja herci, tam nemôže vzniknúť nič zlé. Práve naopak. Vynikajúci film na zamyslenie.
Strelený piatok (2003)
Normálne som sa aj nasmiala po dlhšej dobe.
Umění lhát (2009)
Tak slabé, že ani neviem o čom to bolo.
Kramerová verzus Kramer (1979)
Takéto filmy nás prežijú.
Single Man (2009)
Konečne normálny film o nenormálne orientovanom človeku. Nenanucuje, neprevyšuje a preto je tak geniálne krásny.
Sametoví vrazi (2005)
Ešte stále ma zamrazí, keď si na tento film spomeniem. A dokument so skutočnými adeptmi týchto vrážd, tak to už nedýcham.
Oněgin (1999)
Prekrásne nešťastná láska.
Emma (1996)
Takéto filmy ja teda nie môžem, ale musím. Romantika forever.