Recenzie (263)
Kovboji a votrelci (2011)
Zajímavá pohádka, která kloubí vesternovou klasiku a vetřelce kdoví ze které galaxie. Opravdu, s tímhle děravým příběhem to nemohlo zkončit dobře, ačkoli základ pro dobrý film byl položen skvěle. Knižní přdlohu Joan Vingeové jsem nečetl, tak nemůžu přesně určit, kde se ty chyby vyskytují - buď ve scénáři či knížce. Nicméně mě potěšila herecká skladba, která je ale na takový průměr nadprůměrná. 40%.
Sněženky a machři (1982)
Jeden z mých nejoblíbenějších českých filmů. Narozdíl od moderní české produkce filmů jsem se u tohohle velmi dobře bavil. Skvělé, nezapomenutelné hláškyna které velmi rád vzpomínám. 70%.
Úsvit mŕtvych (2004)
Tak hele, já mám jenom jedny nervy. Už nikdy víc to nechci vidět :D. 75%.
Noc v múzeu 2 (2009)
Stejný případ, jako první díl. Dobrá oddychovka na vyplnění dlouhé chvíle. Je to klišovité, některé scénky jsou vyloženě americky trapné ("ajnštajni"), zkrátka v podstatě to, co už jsem viděl v jedničce - nic víc, nic míň. 55%.
Prci, prci, prcičky: Kniha lásky (2009)
Tak právě jsem dokoukal zatím poslední, a nejhorší díl koláčku. K mému zklamání mi vyměnili velmi dobrou partu z minulých dvou dílů (Nahá míle, Spolek Beta) a nahradili je dost nesympatickou sestavou, ať už jde o Roba, Luba, Nathana a dokonce i Stiflera, který už není tak skvělý jako v prvním díle nebo Spolku Beta. Ale má to i své klady. Opět je tam spousta sexy holek, a oběvlil se i Eugen Levy, který mnohokrát držel film nad vodou. Jinak jde jen o obyčejný režisérský flák, bez kterého by se "koláčková" série dozajista obešla. 20%.
Renesancia (2006)
Celkově nejde o žádný extra namakaný film, ale některé scény jsou velmi efektní. Animace je dobrá, ale sem tam jsem se v ní ztrácel. Tyto klady společně s hlasem Craiga se vyšplhaly na snesitelný průměr. 45%.
Súmrak mŕtvych (2004)
Tak si říkám, že je Edgar Wright nejspíš génius. Udělat z takto hororového snímku ve všech směrech vymakanou komedii, to nejspíš nikdo jiný nedokáže. Vůbec nic mně na snímku nezklamalo. Mí velmi oblíbení herci zahráli skvěle, zombíci byli dostatečně "slizcí" a typicky angický humor byl prostě dokonalý. Edgare, gratuluji k zařazení mezi moje oblíbence. 92%.
Tucker & Dale vs. Zlo (2010)
Zapomeňte na všechny studentské vyvražďovačky typu VŘÍSKOT nebo PÁTEK TŘINÁCTÉHO. Pan Eli Craig porušil všechny pravidla vyvražďovaček a připravil zcela obrácený film naruby. Nechci teď spoilerovat, ale ........ SPOILER: Místo toho, aby šílení vesničtí balíci vyvražďovali studenty, tak studenti vyvražďují vesnické balíky ......... KONEC SPOILERU. No a ten humor s těmi úžasnými nehodami je naprosto excelentní. 90%.
Harry Potter a Dary smrti - 2. (2011)
Harry, Harry, Harry. Jen tak málo ti chybělo k dosažení 5 hvězd. V pořadí již osmý, a poslední Harry Potter nabízí pro fanoušky plně nabitou akci, skvělé efekty, souboje, a hlavně emoce. Já sdílím s fanoušky stejné nadšení, ale důvod, proč ubírám tu jednu, jedinou hvězdičku je ten, že velmi důležité postavy umírají tak trochu mimo kameru. A kde se vzala, tu se vzala, krásná hudba z prvního dílu se taky vrátila,což mě okamžitě donutilo zavzpomínat na starší díly. Shrnuto, podtrženo: Sice mají druhé Relikvie svoje drobné chybičky, to ale nemění nic na tom, že jde o velkolepé finále, a hlavně velkolepé završení této nezapomenutelné ságy. Velice silné 4 hvězdy. 80%. (Neplecha ukončena ........... SBOHEM HARRY POTTERE)
Batman Rok jedna (2011)
Nolanův Batman je bezpochyby skvělý, je natolik skvělý, že Batman R. j. zůstává ve stínu jednoho z nejočekávanějších Nolanových děl, a zcela neprávem. Jde o skvělý snímek, pojednávájící o počátcích Batmana, policejní kariéry Gordona, nebo Catwoman. Je to něco jako prequel všech batmanů + nějáké ty prvky z BATMAN BEGINS. Jako spestření před Nolanovým Batmanem je to maximálně dobrý film. 92%.