Obľúbené seriály (9)
Červený trpaslík (1988)
Bratstvo neohrozených (2001)
Veselá farma (2007)
Já jakožto ovce si nemůžu odpustit tenhle seriál. Je to vtipné, roztomilé...skvělé!!!
Majster Tim (1991)
Já se v tom prostě najdu...
Chalupári (1975)
Priatelia (1994)
Krkonošská rozprávka (1974)
To je film mého mládí. Nezapomenutelná hamižnost Trautenberga je nepřekonatelná. Jednoznačně nejlepší večerníček.