Recenzie (1 568)
Krstný otec II (1974)
Též dobré, ale jednička byla přece jen lepší.
Šílenci z Manhattanu (2007) (seriál)
Dobré, ale trochu trvá, než to vtáhne.
Ona (2013)
Pokroucená romance. Při zamyšlení vlastně až strašidelná. Nepřekvapilo by mě, kdybychom se za čas dostali do podobného stádia. Melancholická záležitost.
Veľká ryba (2003)
Pravá pohádka. Plná příběhů. Pro snílky.
Vlk z Wall Street (2013)
Vlastně blbost. Jediná zajímavá scéna byla po nafetnutí starýma pilulema. Jinak nic moc.
Hořící keř (2013) (TV film)
První díl byl rozhodně nejsilnější. Ty další dva byly též dobré, ale přeci jen už ne tolik působivé.
Transcendencia (2014)
Krapet rozvláčné. Ale vyloženě průser to pro mne nebyl. Nízké hodnocení mě docela překvapilo.
Čínsky syndróm (1979)
Jack Lemmon rules. Dobré drama.
Vanilkové nebo (2001)
Docela dobré dráma
Hry o život: Skúška ohňom (2013)
Nic moc. Nevím jak přesně to nazvat. Celková atmosféra spíše taková komiksovsky dětská. Bez hloubky. První díl byl možná lepší. Ale asi jen tím, že uvedl do nového prostředí a představil nový svět.