Recenzie (25)
ZMD: Zombies of Mass Destruction (2009)
Od tohoto filmu jsem si mnoho nesliboval, ale nakonec jsem byl velmi příjemně překvapen. Je to vtipné, zábavné a krvavé, kéž by takových hororů bylo víc!
Tmavě červená (1975)
Takhle se to má dělat! Argento povýšil tento filmový žánr na umění.
Drsný Harry (1971)
Nejlepší krimi všech dob!
Barbar Conan (1982)
Výborný fantasy film se skvělou hudbou a kamerou! Role jak šitá pro Arnolda!
Hviezdna loď Galactica (2004) (seriál)
Je to jeden z mála opravdu kvalitních sci-fi seriálů.
Randall a Hopkirk (1969) (seriál)
Sice notně starý seriál, ale na svoji dobu pecka!
Chalupári (1975) (seriál)
Česká klasika, která pořád pobaví.
Majster Tim (1991) (seriál)
"Myslím, že ne, Time."
Priatelia (1994) (seriál)
Klasika.
Ajťáci (2006) (seriál)
Pěkně švihlá trojka přátel.