Recenzie (45)
Záhradníctvo: Tri sestry (2017)
Jeden z nejhorsich filmu, na kterych jsem byl v kine. Priserna nuda. Nekdy mi bylo za ty herce az trapne (Krobotova, Sokol). Ve filmu se nic nedeje. Zbytecnych scen je tam vic nez je zdravo (nejmarkantnejsi je scena kdy Meliskova jede za Sokolem do nemocnice, ta vubec nedavala smysl!). Proste des a hruza. Jednu * davam za Geislerovou a detske role. Nebyt jich, tak z kina odejdu.
MovieZone Live! (2010) (relácia)
Vsechny dily, kde je KarelR jsou super. Zbytek ujde.
Očista: Volebný rok (2016)
Neskutecna hovadina, kterou clovek nemuze brat vazne. Priserne herecke vykony, hrozna kamera, desnej strih, hloupej scenar, kterej je prospikovan demetnima cool hlaskama. Genialni.
Deadpool (2016)
Bal jsem se toho. Melo to az moc dobrych ohlasu, aby to bylo dobre. Ale bavil jsem se vytecne celou dobu. Davam za 4*, jelikoz par vtipu tam uz bylo zbytecnych. Ani nechci druhej dil. Bojim se, ze uz by to nemelo to kouzlo :)
Železná Lady (2011)
Nebyt toho, ze jsem to sledoval v autobusu, tak to asi nedokoukam. Takova super latka a takhle ji pohrbit zbytecnymi zabery s dementni Meggie jak si povida s duchem. Dyt tak jedna tretina filmu je o tom, ze je uz stara a senilni. Skoda.
Sicario: Nájomný zabijak (2015)
Nedokoukal jsem. Hrozna nuda. Jedna * za Del Tora. Tot vse.
Zbrusu Nový zákon (2015)
Tohle byla zajimava uchylarna. Ten film je fakt divnej. Ale je tam nekolik paradnich pasazi, kdy jsem se fakt zasmal. Natocene je to hezky. V druhe pulce byl dej takovej rozvlacnej.
Nevěřící (2013)
Obou dvou panu si vazim, ale tohle byla hrozna nuda. Hromada zaberu na mesto a do toho muzika. A nic jsem se vlastne nedovedel. Skoda.
Star Wars: Sila sa prebúdza (2015)
Jak tak koukam na hodnoceni, tak jsem asi jeden z mala komu vadi vylozene nesmysly v pribehu a to, ze hlavni zaporak je uplnej trotl. Ani jsem si nezapamatoval jeho jmeno. A velkej lord je fakt velkej a vypada jak Smeagol. Ale nebudu spoilerovat. Ja jsem vylozene zklaman! Jo a ten ala norimberskej proslov uz byl taky moc.
Ztracený ráj 3: Očistec (2011)
Prave ctu knihu Zivot po smrti od Damiena Echolse. Je to jeho zivotni pribeh z cely smrti. Hledal jsem samozrejme dal a narazil jsem na serii Paradise Lost. Coz je 3 dilny dokument o tom, co se stalo. Jelikoz zaklad znam, tak jsem si pustil jen tenhle 3. dil a musim rict, ze je to sila.